perjantai 14. lokakuuta 2016

Uusia tytsyjä ja muitakin kuulumisia :-)

Joo turha mun edes alkaa selittelemään mitään.
Aloitin siis tänä syksynä lukion joka on sittemmin vienyt suurimman osan ajastani
Ei en ole lopettamassa älkää huolehtiko :-D
Olen paljon aktiivisempi instan puolella @dreamingaboutdolls
Ja joo taidan vaan tunkea tähän pitkän postauksen jossa kaikki kuvat mitä olen ottanut noiden Olvin kuvien jälkeen :DD joten varautukaa koska olen siis tosiaan ollut vain kiirreissä tänne postailun kanssa, en itse kuvailun tms :))


Elikkäs 22.7 tulikin taloon uusi asukas, Pullip Stica nimeltään Poppy♥






Olin siis mökillä kuvailemassa ja oli siellä Poppyn lisäksi myös Chris ja Milka :3







SEuraavat kuvat onkin sit otettu 3.9 muistaakseni :-)
























Sittempä onkin enää pari sisäkuvaa Lottiesta ja yhtäri Lottiesta ja Olivesta ♥



Jees tässäpä about kaikki paitsi oltiin viel Ceben kanssa yhtenä vkonloppuna kuvaamassa mut haluun tehä siitä erillisen postauksen ja sit niiden lisäks mul on viel muitaki uusii kuvii lol
yritän parantaa tapani tän blogin päivittelys :-)
thänks jos luit tänne asti lol


2 kommenttia:

  1. Ihania kuviaaa
    Onnea uudesta nukesta(lol kirjotin tähän eka uudesta lukiosta), vaikka se nyt onkin sinulla jo parisen kuukautta ollut ja onnea tosiaan sinne lukioonkin!~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih kiitos paljon♥♥ ja juu kiitos siitäkin, sitä tulen tarvitsemaan lol :-D

      Poista